Anne-Marie Vissers
“Ook al ben ik maar 1.50 meter. Ik wil groot worden!” Anne-Marie is vastberaden om te knallen met haar trainingsbureau in gastvrijheid. Maar haar huisstijl? Die nodigt niet uit en mist de positiviteit en zachtheid die ze wil uitstralen.
Samen gaan we terug naar de kern van haar merk. We verwerken positiviteit, zachtheid, warmte, enthousiasme, vertrouwen, puurheid en het meebewegen in de totale branding. Met dit sterke fundament creëren we een sterke huisstijl die haar persoonlijkheid weerspiegelt. En dat werkt!
Haar Instagram feed stroomt vol met leuke reacties en Anne-Marie straalt van oor tot oor: “De vriendelijkheid die ik uit wil stralen zie ik overal in terug. Je hebt mijn verwachtingen helemaal overtroffen! Ik had geen beter iemand kunnen vinden die mijn woorden om had kunnen zetten in een huisstijl.”
Een doordachte branding is meer dan alleen een mooi logo en wat kleuren bij elkaar zoeken. Het is een weerspiegeling van wie je bent en van het verhaal dat je uit wilt dragen. En met haar vernieuwde huisstijl ademt alles waar Anne-Marie mee communiceert haar karakter uit. Ze is klaar om haar naam te vestigen in de toerismebranche en trots roept ze: “Ja! Dit ben ik!” Er staat een huisstijl die je een warm welkom geeft, én die bijdraagt aan het succes van haar bedrijf.
“De vriendelijkheid die ik uit wil stralen zie ik overal in terug. Je hebt mijn verwachtingen helemaal overtroffen! Ik had geen beter iemand kunnen vinden die mijn woorden om had kunnen zetten in een huisstijl.”